onsdag 3 september 2008

Mangodressing,

Jag misslyckades med att hitta färdig mangodressing/vinägrett i affären (jag är rätt säker på att jag sett det någonstans?) så jag fick göra min egen.. eller ja, fuska ihop. Såhär ungefär:

- 2/4 ICA sweet mango sauce,
- 1/4 pressad lime (på flaska),
- 1/4 olivolja.

Jag hade tänkt ha i vinäger ngnstans där också men lyckades glömma det..

Sen utgår jag från att ni alla kan hitta på en sallad själva, men jag hällde dressingen på en sallad på babyspenat, morötter, broccoli, cannelinibönor, rädisor, äpple, stekt kyckling &mozzarella.

2 kommentarer:

Leks sa...

Det är för i helvete LIVSFARLIGT att sitta och bläddra igenom ditt kökbök mitt i natten när allt är stängt, plånboken är tom och magen kurrar hysteriskt. Mitt tangentbord badar i saliv. :(

JK, sa...

gör cornflakeskakor! :D