måndag 21 februari 2011

Tips: Felix bjuder på middag.

Vi köper i princip aldrig färdigmat och halvfabrikat men gratis är som bekant gott.. Och den här veckan kör Felix en kampanj där de promotar sina nya förberedda rätter skink- och ostpaj och pastagratäng med köttfärs. Klicka här för att komma till Felix hemsida där du varje dag efter 1230 kan skicka en kupong på en gratis förpackning till din mobil.

Jag är alltid skeptisk till skinkpaj som inte är mammas så vi kommer nog prova gratängen (om jag kommer ihåg att hämta ut rätten, alltså), så får vi se vad den går för!

Uppdatering: Tyvärr fanns inte rätterna på min Konsum så jag överlåter åt någon annan att provsmaka och bedöma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häng på direkt 12.30. Kön växer fort
Lars-Erik Jönsson / Felix

JK, sa...

Kupongen hade jag flyt nog att få tag på, nu ska jag bara ha maten också :)